Şah İsmayıl
#1
Posted 19 July 2007 - 09:24 AM
#2
Posted 19 July 2007 - 11:27 AM
#3
Posted 19 July 2007 - 11:59 AM
Şah İsmayıl - Azərbaycana ad qazandıran sərkərdə, yoxsa dini ədavət yaradan insan?
Torpaq Hərisi -- Ya Azərbaycanı sevən bir şəxs?
Çaldıran döyüşündə o ağılsızlıq etmiş və ya hərəkətini qəhrəmanlıq kimi qiymətləndirmək olar ?
#4
Posted 19 July 2007 - 12:10 PM
- Demezdim torpaq herisi olub. Her halda onun sayesinde torpaqlarimiz butov halda birleshmishdir.
- Her bir serkerdenin mueyyen sehvi olur. Agilsizliq kobud ifade olar. Beke ehtiyatsizliq ve ya tedbirsizlik desek daha dogru olar.
#5
Posted 19 July 2007 - 12:14 PM
Fikriniz maraqlıdı sensitive.
Bizim torpaqlar İsmayılın vaxtında tamamilə birləşməyib.
Edited by slaveoftime, 19 July 2007 - 12:20 PM.
#6
Posted 19 July 2007 - 12:26 PM
Ismayilin vaxtinda Azerbaycan dovleti vahid halda olub, ayri-ayri erziler ve s sheklinde yox. Siz konkret hansi erazileri nezerde tutursuz?
#7
Posted 19 July 2007 - 12:38 PM
Basha dushurem bele bir addimi atmaq yalnish idi. Chunki turkler neinki doyushchu sayina gore, hetta herbi sursat baximindan da Sefevilerden onde idiler. Ancaq guclu, evvelceden dushunulmush taltika sayesinde belke de ugur elde etmek olardi. Eger melumatlarla tanishsizsa bu doyushdeki meglubiyyet Ismayila chox boyuk tesir gosterir. Yene qeyd edirem "agilsizliq" demek olmaz, en azindan ona gore ki o agilsiz serkerde olsaydi ele boyuk nailiyyetler elde ede bilmezdi. Sadece tedbirsizlik deye bilerdim.
Ismayilin vaxtinda Azerbaycan dovleti vahid halda olub, ayri-ayri erziler ve s sheklinde yox. Siz konkret hansi erazileri nezerde tutursuz?
Şirvan və Şəki qəti olaraq Təhmasibin (1524-1576) vaxtında birləşdirilib. Bir şeyi də deyə bilərəm ki, Təhmasib türklərin burnunu əzməkdə atasından çox-çox qabağa gedib.Bu insan haqqında o qədər maraqlı şey var ki...
Azərbaycan vahid şəkildə Təhmasibin vaxtında birləşdirilib.
Düzdü bəlkə də ağılsızlıq pis sözdü, amma orada ölmüş 70.000 adam bir az başqa cür fikirləşir.
Şah İsmayıl mənim kumirimdi.Amma onun da istənilən iri hərbi sərkərdə kimi, uşaqcasına hərəkətləri olub.
Yaxşı bəs sizcə Şah İsmayıl amansız adam olub ?
#8
Posted 19 July 2007 - 01:22 PM
ideal insan yoxdur, her kesin sehvi olur, ister alim olsun, ister serkerde, ister prezident ve s.
Shah Ismayil amansiz olmayib bildiyim qeder. Hetta bir chox hokmdarlarin amansizligi gosterilse de Ismayil haqqinda bele sheyleri eshitmemishem.
#9
Posted 19 July 2007 - 01:28 PM
1500-ci ilde Ismayil Shirvana hucum edir ve Shirvanshah qoshunlarini meglubiyyete ugradir. Daha sonraki illerde Shirvanshahlari ve Shekini de ozunden asili veziyyete salir.
ideal insan yoxdur, her kesin sehvi olur, ister alim olsun, ister serkerde, ister prezident ve s.
Shah Ismayil amansiz olmayib bildiyim qeder. Hetta bir chox hokmdarlarin amansizligi gosterilse de Ismayil haqqinda bele sheyleri eshitmemishem.
Sensitive -- asılı salmaq və birləşdirmək fərqli şeylərdi. Hər şey siz dediyiniz kimi sadə olsaydı, Təhmasibin 1538, 1552-ci illərdə Şirvan və Şəkiyə hücumları nəyə lazım idi ?
Eşitməmisiz və ya oxumamısınız ? Ümumiyyətlə bu hökmdar barədə nə dərəcədə geniş məlumatınız var ?
#10
Posted 19 July 2007 - 01:41 PM
Oxumusham, lakin rast gelmemishem. Ister mekteb ve universitet dovrunde tarix derslerinden, ister Ismayilla bagli bedii eserlerden, isterse de ayri-ayri muelliflerin tarixi melumatlarindan tanisham.
#11
Posted 19 July 2007 - 01:52 PM
Asili salmaq tabechilikde olmaq demekdir. Tehmasibin yeniden yurushune geldikde ise hemishe eraziler daxilinde azadliga chixmaq cehdleri yaranir ve onlar tabechilkden chixir. Ancaq bu o demek deyil ki Ismayil orani tabe ede bilmeyib ve Tehmasib tabe edib. Bilmirem siz hansi menbeden melumati goturmusuz, ancaq men oxudugumda eledir.
Oxumusham, lakin rast gelmemishem. Ister mekteb ve universitet dovrunde tarix derslerinden, ister Ismayilla bagli bedii eserlerden, isterse de ayri-ayri muelliflerin tarixi melumatlarindan tanisham.
Asılı salmaq tabeçilikdə olmaq deyildir.Bunu siz hansı mənbələrdən oxumusunuz ? Asılılıq və tabeçilik tamamilə fərqli anlamlardır.Əlbəttə cəhdlər yaranır, amma Şirvan Təhmasibə qədər həmişə müstəqil siyasət yürüdüb.
Maraqlana bilərəm ki,İsmayıl haqqında məlumatlarınız dərsliklərdən başqa hansı mənbələrdən qaynaqlanır ?
Zəhmət olmasa müəllifin və kitabın adı.
#12
Posted 20 July 2007 - 06:04 AM
Shah Ismayil dovrunde Shirvanshahlarda hakim II Xelilullah idi sehv etmiremse (indi imkan yoxdur sabah lap deqiq deyerem, ola bilsin adinda sehvim var) ve onun hakimiyyeti dovrunde Shirvanshahlar Sefevilerin tabechiliyinde olub. Olumunden sonra ise Shirvanda perakendelik yaranir. I Tehmasib ise oz dovrunde yeniden hucum edir Shirvana ve o vaxtki movcud olan daginiqliqdan istifade ederek Shirvani ozune tabe edir.
Elbette maraqlanirsizsa deyim. Kohne neshrli bir kitab vardi "Azerbaycan tarixi", eger sehv etmiremse muellifler icherisinde Sumbatzade adi da vardi. Sonra Iqrar Eliyevin redaktesi ile de kitab chixmishdi "Azerbaycan tarixi", orda materiallarin muellifleri Budaqov, Bunyadzade ve b. idi. Kitablarin neshrlerini indi xatirlamiram, istesez sabah evde baxib deyerem. Bunlardan bashqa arada bezi kitablar olub, ancaq onlarin hech birisi indi yadima dushmur.
#13
Posted 20 July 2007 - 06:37 AM
Sizin Şah İsmayıl haqqında oxuduğunuz kitablar ilkin mənbələr deyil. Amma hər halda Azərbaycan tarixi 8 (köhnə nəşr ) bu məsələ barəsində yazılıb.Zəhmət olmasa mənbələrlə tanış olun.Sizin məlumatınızın çatışmamazlığı üzündən mən sizinlə disput edə bilmirəm. İlk olaraq Azərbaycan üzrə tarixi qaynaqlar kitabını məsləhət görə bilərəm. XIX əsr Azərbaycan yazıçılarının əsrlərindən, Abbasqulu Ağa Bakıxanovdan daha çox,bir də Təhmasbiin tarixi kitabından istifadə etməyi məslhəət görürəm.Səlimlə İsmayılın məktublaşması mövusu ilə tanışsız ? Onu da məslhət görürəm.
Şirvan tarixi və Şəki tarixi ilə də tanış ola bilərsiniz.
Budaqov və Bünyadzadə Səfəvilər üzrə mütəxssislər deyillər. Petruşevski ilə tanişsınız ? Onun 4 cildli kitabı var.
Edited by slaveoftime, 20 July 2007 - 06:38 AM.
#14
Posted 20 July 2007 - 07:08 AM
Hormetli slaveoftime, men sizin fikirlerinize qarshi gelib nedese ittiham ede bilmerem. Eger tarixchisizse, daha dogrusu ixtisasiniz tarixle baglidirsa sizin bilikleriniz elbette menden chox olmalidir, bu mutleqdir. Efsuslar olsun ki tarixde sizin qeyd etdiyiniz bezi menbelerle tanish deyilem, meselen Selimle Ismayilin mektublashmasi kimi. Chunki men ozum uchun bashqa ixtisas sechib ve o yonde biliklere yiyelenmeye chalishiram. Ancaq buna baxmayaraq, hele mekteb vaxtindan chox savadli muellimlerim olub, elece de uiversitet vaxti. Ona gore de chalishmisham dersden elave hansisa kitablardan melumat ala bilim. Ve yazdiqlarimi da ozumden yox muelliflerin qeyd etdikleri esasinda yazmisham. O ki qaldi, Budaqov ve Bunyatzadeye, hansi dovr uzre mutexessisdirler bilmirem, ancaq deyesen men qeyd etmishem ki o kitabda muellifler arasinda onlar da var, dememishem ki mehz olar Sefevileri yazib, chunki hemin kitab tekce 16-ci esri yox, bir chox dovru ehate edir. Disput aparmaq uchun yeterli biliye sahib olmadigimi qeyd etmisizse menim uchun ferq etmez, ele ise bu movzuda yazmaram.
0 user(s) are reading this topic
members, guests, anonymous users