Jump to content


- - - - -

Şah İsmayıl


  • You cannot reply to this topic
13 replies to this topic

#1 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 19 July 2007 - 09:24 AM

Buyurun, bölüşün fikirlərinizlə.
  • 0

#2 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 19 July 2007 - 11:27 AM

http://memorial.aznet.org/alfsh6.shtml

bu linkde mence etrafli melumat var yeniden yazmaq istemedim.
  • 0

#3 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 19 July 2007 - 11:59 AM

Yox belə getməyəcək. Sualı dəyişirəm.
Şah İsmayıl - Azərbaycana ad qazandıran sərkərdə, yoxsa dini ədavət yaradan insan?
Torpaq Hərisi -- Ya Azərbaycanı sevən bir şəxs?
Çaldıran döyüşündə o ağılsızlıq etmiş və ya hərəkətini qəhrəmanlıq kimi qiymətləndirmək olar ?
  • 0

#4 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 19 July 2007 - 12:10 PM

- Shah Ismayilin en boyuk nailiyyeti vahid Azerbaycan dovletini yaratmaq olub. Ele ce de azerbaycan dilini dovlet dili elan edib. Bu baximdan onu dahi serkerde adlandirmamaq olmaz. Ancaq mezheb ayriligi salmaq yalnish addimi olub, hansi ki bir muddet sonra oz sehvini anlayib.
- Demezdim torpaq herisi olub. Her halda onun sayesinde torpaqlarimiz butov halda birleshmishdir.
- Her bir serkerdenin mueyyen sehvi olur. Agilsizliq kobud ifade olar. Beke ehtiyatsizliq ve ya tedbirsizlik desek daha dogru olar.

  • 0

#5 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 19 July 2007 - 12:14 PM

70.000 minlik qoşunu 250.000liklə qarşılaşdırmaq necə adlanır ?
Fikriniz maraqlıdı sensitive.
Bizim torpaqlar İsmayılın vaxtında tamamilə birləşməyib.

Edited by slaveoftime, 19 July 2007 - 12:20 PM.

  • 0

#6 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 19 July 2007 - 12:26 PM

Basha dushurem bele bir addimi atmaq yalnish idi. Chunki turkler neinki doyushchu sayina gore, hetta herbi sursat baximindan da Sefevilerden onde idiler. Ancaq guclu, evvelceden dushunulmush taltika sayesinde belke de ugur elde etmek olardi. Eger melumatlarla tanishsizsa bu doyushdeki meglubiyyet Ismayila chox boyuk tesir gosterir. Yene qeyd edirem "agilsizliq" demek olmaz, en azindan ona gore ki o agilsiz serkerde olsaydi ele boyuk nailiyyetler elde ede bilmezdi. Sadece tedbirsizlik deye bilerdim.

Ismayilin vaxtinda Azerbaycan dovleti vahid halda olub, ayri-ayri erziler ve s sheklinde yox. Siz konkret hansi erazileri nezerde tutursuz?
  • 0

#7 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 19 July 2007 - 12:38 PM

Цитата(sensitive @ Jul 19 2007, 05:26 AM) View Post

Basha dushurem bele bir addimi atmaq yalnish idi. Chunki turkler neinki doyushchu sayina gore, hetta herbi sursat baximindan da Sefevilerden onde idiler. Ancaq guclu, evvelceden dushunulmush taltika sayesinde belke de ugur elde etmek olardi. Eger melumatlarla tanishsizsa bu doyushdeki meglubiyyet Ismayila chox boyuk tesir gosterir. Yene qeyd edirem "agilsizliq" demek olmaz, en azindan ona gore ki o agilsiz serkerde olsaydi ele boyuk nailiyyetler elde ede bilmezdi. Sadece tedbirsizlik deye bilerdim.

Ismayilin vaxtinda Azerbaycan dovleti vahid halda olub, ayri-ayri erziler ve s sheklinde yox. Siz konkret hansi erazileri nezerde tutursuz?


Şirvan və Şəki qəti olaraq Təhmasibin (1524-1576) vaxtında birləşdirilib. Bir şeyi də deyə bilərəm ki, Təhmasib türklərin burnunu əzməkdə atasından çox-çox qabağa gedib.Bu insan haqqında o qədər maraqlı şey var ki...
Azərbaycan vahid şəkildə Təhmasibin vaxtında birləşdirilib.
Düzdü bəlkə də ağılsızlıq pis sözdü, amma orada ölmüş 70.000 adam bir az başqa cür fikirləşir.
Şah İsmayıl mənim kumirimdi.Amma onun da istənilən iri hərbi sərkərdə kimi, uşaqcasına hərəkətləri olub.
Yaxşı bəs sizcə Şah İsmayıl amansız adam olub ?
  • 0

#8 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 19 July 2007 - 01:22 PM

1500-ci ilde Ismayil Shirvana hucum edir ve Shirvanshah qoshunlarini meglubiyyete ugradir. Daha sonraki illerde Shirvanshahlari ve Shekini de ozunden asili veziyyete salir.

ideal insan yoxdur, her kesin sehvi olur, ister alim olsun, ister serkerde, ister prezident ve s.

Shah Ismayil amansiz olmayib bildiyim qeder. Hetta bir chox hokmdarlarin amansizligi gosterilse de Ismayil haqqinda bele sheyleri eshitmemishem.
  • 0

#9 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 19 July 2007 - 01:28 PM

Цитата(sensitive @ Jul 19 2007, 06:22 AM) View Post

1500-ci ilde Ismayil Shirvana hucum edir ve Shirvanshah qoshunlarini meglubiyyete ugradir. Daha sonraki illerde Shirvanshahlari ve Shekini de ozunden asili veziyyete salir.

ideal insan yoxdur, her kesin sehvi olur, ister alim olsun, ister serkerde, ister prezident ve s.

Shah Ismayil amansiz olmayib bildiyim qeder. Hetta bir chox hokmdarlarin amansizligi gosterilse de Ismayil haqqinda bele sheyleri eshitmemishem.



Sensitive -- asılı salmaq və birləşdirmək fərqli şeylərdi. Hər şey siz dediyiniz kimi sadə olsaydı, Təhmasibin 1538, 1552-ci illərdə Şirvan və Şəkiyə hücumları nəyə lazım idi ?
Eşitməmisiz və ya oxumamısınız ? Ümumiyyətlə bu hökmdar barədə nə dərəcədə geniş məlumatınız var ?
  • 0

#10 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 19 July 2007 - 01:41 PM

Asili salmaq tabechilikde olmaq demekdir. Tehmasibin yeniden yurushune geldikde ise hemishe eraziler daxilinde azadliga chixmaq cehdleri yaranir ve onlar tabechilkden chixir. Ancaq bu o demek deyil ki Ismayil orani tabe ede bilmeyib ve Tehmasib tabe edib. Bilmirem siz hansi menbeden melumati goturmusuz, ancaq men oxudugumda eledir.

Oxumusham, lakin rast gelmemishem. Ister mekteb ve universitet dovrunde tarix derslerinden, ister Ismayilla bagli bedii eserlerden, isterse de ayri-ayri muelliflerin tarixi melumatlarindan tanisham.
  • 0

#11 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 19 July 2007 - 01:52 PM

Цитата(sensitive @ Jul 19 2007, 06:41 AM) View Post

Asili salmaq tabechilikde olmaq demekdir. Tehmasibin yeniden yurushune geldikde ise hemishe eraziler daxilinde azadliga chixmaq cehdleri yaranir ve onlar tabechilkden chixir. Ancaq bu o demek deyil ki Ismayil orani tabe ede bilmeyib ve Tehmasib tabe edib. Bilmirem siz hansi menbeden melumati goturmusuz, ancaq men oxudugumda eledir.

Oxumusham, lakin rast gelmemishem. Ister mekteb ve universitet dovrunde tarix derslerinden, ister Ismayilla bagli bedii eserlerden, isterse de ayri-ayri muelliflerin tarixi melumatlarindan tanisham.


Asılı salmaq tabeçilikdə olmaq deyildir.Bunu siz hansı mənbələrdən oxumusunuz ? Asılılıq və tabeçilik tamamilə fərqli anlamlardır.Əlbəttə cəhdlər yaranır, amma Şirvan Təhmasibə qədər həmişə müstəqil siyasət yürüdüb.
Maraqlana bilərəm ki,İsmayıl haqqında məlumatlarınız dərsliklərdən başqa hansı mənbələrdən qaynaqlanır ?
Zəhmət olmasa müəllifin və kitabın adı.
  • 0

#12 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 20 July 2007 - 06:04 AM

"Asili salmaq" ve "tabechilikde olmaq" eyni menalari ifade edir. Bunu her halda daha yaxshi bilirem, chunki ixtisasimla baglidir.

Shah Ismayil dovrunde Shirvanshahlarda hakim II Xelilullah idi sehv etmiremse (indi imkan yoxdur sabah lap deqiq deyerem, ola bilsin adinda sehvim var) ve onun hakimiyyeti dovrunde Shirvanshahlar Sefevilerin tabechiliyinde olub. Olumunden sonra ise Shirvanda perakendelik yaranir. I Tehmasib ise oz dovrunde yeniden hucum edir Shirvana ve o vaxtki movcud olan daginiqliqdan istifade ederek Shirvani ozune tabe edir.

Elbette maraqlanirsizsa deyim. Kohne neshrli bir kitab vardi "Azerbaycan tarixi", eger sehv etmiremse muellifler icherisinde Sumbatzade adi da vardi. Sonra Iqrar Eliyevin redaktesi ile de kitab chixmishdi "Azerbaycan tarixi", orda materiallarin muellifleri Budaqov, Bunyadzade ve b. idi. Kitablarin neshrlerini indi xatirlamiram, istesez sabah evde baxib deyerem. Bunlardan bashqa arada bezi kitablar olub, ancaq onlarin hech birisi indi yadima dushmur.
  • 0

#13 slaveoftime

slaveoftime

    Завсегдатай

  • Постояльцы
  • PipPipPipPipPip
  • 587 posts
  • :

Posted 20 July 2007 - 06:37 AM

Asılı salmaq və tabe olmaq -- terminologiya deyil ki, ixtisas üzrə olsun. Biz, tarixçilərdə bu iki ifadə ayrı-ayrı məna verir.
Sizin Şah İsmayıl haqqında oxuduğunuz kitablar ilkin mənbələr deyil. Amma hər halda Azərbaycan tarixi 8 (köhnə nəşr ) bu məsələ barəsində yazılıb.Zəhmət olmasa mənbələrlə tanış olun.Sizin məlumatınızın çatışmamazlığı üzündən mən sizinlə disput edə bilmirəm. İlk olaraq Azərbaycan üzrə tarixi qaynaqlar kitabını məsləhət görə bilərəm. XIX əsr Azərbaycan yazıçılarının əsrlərindən, Abbasqulu Ağa Bakıxanovdan daha çox,bir də Təhmasbiin tarixi kitabından istifadə etməyi məslhəət görürəm.Səlimlə İsmayılın məktublaşması mövusu ilə tanışsız ? Onu da məslhət görürəm.
Şirvan tarixi və Şəki tarixi ilə də tanış ola bilərsiniz.
Budaqov və Bünyadzadə Səfəvilər üzrə mütəxssislər deyillər. Petruşevski ilə tanişsınız ? Onun 4 cildli kitabı var.

Edited by slaveoftime, 20 July 2007 - 06:38 AM.

  • 0

#14 sensitive

sensitive

    Бывалый

  • Пользователи
  • PipPipPipPip
  • 441 posts
  • Time Online: 51m 45s

Posted 20 July 2007 - 07:08 AM

Istersez "asili olmaq" ve "tabe olmaq" ifadelerinin eyni olub olmadigini bashqalari desin. Men oz fikrimi dedim, bu ifadelerin sirf tarixe aidiyyati yoxdur ki sizde ayri-ayri mena verib bizde ayri mena versin. Leksikologiyaya daha chox aidiyyati var ki o da dilchiliyin bir qoludur.

Hormetli slaveoftime, men sizin fikirlerinize qarshi gelib nedese ittiham ede bilmerem. Eger tarixchisizse, daha dogrusu ixtisasiniz tarixle baglidirsa sizin bilikleriniz elbette menden chox olmalidir, bu mutleqdir. Efsuslar olsun ki tarixde sizin qeyd etdiyiniz bezi menbelerle tanish deyilem, meselen Selimle Ismayilin mektublashmasi kimi. Chunki men ozum uchun bashqa ixtisas sechib ve o yonde biliklere yiyelenmeye chalishiram. Ancaq buna baxmayaraq, hele mekteb vaxtindan chox savadli muellimlerim olub, elece de uiversitet vaxti. Ona gore de chalishmisham dersden elave hansisa kitablardan melumat ala bilim. Ve yazdiqlarimi da ozumden yox muelliflerin qeyd etdikleri esasinda yazmisham. O ki qaldi, Budaqov ve Bunyatzadeye, hansi dovr uzre mutexessisdirler bilmirem, ancaq deyesen men qeyd etmishem ki o kitabda muellifler arasinda onlar da var, dememishem ki mehz olar Sefevileri yazib, chunki hemin kitab tekce 16-ci esri yox, bir chox dovru ehate edir. Disput aparmaq uchun yeterli biliye sahib olmadigimi qeyd etmisizse menim uchun ferq etmez, ele ise bu movzuda yazmaram.
  • 0





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users